דפים

יום חמישי, 25 במאי 2017

מרצים כותבים: איך להפוך צפרדע לנסיך? פרופ' חיליק לימור וד"ר ברוך לשם הוציאו בספר את הטיפים ליחסי ציבור שפרסמו לראשונה בבר-דעת


זה התחיל בבלוג של בר-אילן...
מאת: פרופ' יחיאל לימור וד"ר ברוך לשם*



        
במשך תקופה ארוכה פרסמנו בבלוג "בר דעת" טיפים המוקדשים ליחסי ציבור. בעקבות התגובות הרבות והטובות שקיבלנו, הצענו להוצאת "ידיעות אחרונות" לפרסם את הטיפים האלה, ועוד רבים אחרים, כספר.
והנה, בימים אלה יצא לאור הספר "איך להפוך צפרדע לנסיך? 1,000 טיפים ביחסי ציבור", והוא זכה מייד למחמאות מפי אנשי מקצוע.
מה יש בספר זה? 13 פרקי הספר מקיפים מגוון רחב של נושאים בתחומי העשייה של יחסי הציבור, החל ביחסים עם עיתונאים, דרך יחסי הציבור בחיים הפוליטיים וכלה בשימושים מושכלים בטכנולוגיות חדשות. כל אחד מהפרקים כולל מבוא קצר, המעוגן גם מבחינה תיאורטית, ובעקבותיו "המנה העיקרית" – טיפים מעשיים.
בין הנושאים הנדונים בספר: כיצד בונים תדמית? מה זה ספין? איך לדבר עם עיתונאים? איך להופיע ולהתלבש בטלוויזיה? כיצד מזהים משבר תקשורתי וכיצד מתמודדים אתו? איך משתמשים ברשתות החברתיות כדי להעביר מסרים? איך מכינים נאום מוצלח?



וכך כותבים וממליצים המבקרים:
· רני רהב (מנכ"ל, רהב תקשורת ויחסי ציבור): "ספר חובה מרתק לכל מי שעושה יחסי ציבור, לכל מי שצריך יחסי ציבור ולכל מי שמתעניין ביחסי ציבור"
· משה דיין (נשיא איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל): "התנ"ך של יחסי הציבור. אלף הדברות של 'עשה' ו'אל תעשה', שכל אחד חייב לדעת".
· רוני רימון (יועץ תקשורת, רימון-כהן): "ספר ראשון בחשיבותו לעוסקים, ללומדים ולמתעניינים בייעוץ תקשורת, דוברות ויחסי ציבור. ספר חובה".
· תמי שינקמן (שינקמן יחסי ציבור, מנכ"ל ובעלים): "יוצא מן הכלל. לא יכולתי להניח את הספר מידי כל הלילה".
וזו רק "המנה הראשונה" של המלצות המבקרים...
 *
ולסיום – מילה טובה לעורכת המדור, ד"ר תיקי בלס, שבזכות יזמתה ו"הלחץ" שלה התחלנו לכתוב את הבלוג על יחסי הציבור באתר "בר-דעת".

*


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה